HR-MED – «Управління персоналом у сфері медицини»

15 вересня 2017 року у конференц-холі «Панорама» відбулася конференція HRMED – «Управління персоналом у сфері медицини». Організатором конференції виступила Асоціація приватних медичних закладів України, співорганізатором – Тренінговий центр «МАЛЕС». Інформаційними партнерами заходу стали журнал для «Слово о здоровье» та Міжнародна асоціація лікарів медичного туризму.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася Олена Лепешина, виконавчий директор Асоціації приватних медичних закладів України.

Перший спікер заходу – Тетяна Міхнова, генеральний директор Медичного центру Святої Параскеви, говорила про ті загальні тенденції суспільства, які мають прямий чи опосередкований вплив на сферу медичного обслуговування та комунікації  не лише з пацієнтами, але й з персоналом медичних закладів. Йшлося про можливості та ризики для приватної медицини в частині побудови стратегії розвитку працівників медичного закладу. Пані Тетяна говорила про основні проблеми, з якими вже сьогодні стикаються працівники та власники приватних медичних закладів та про особливості поколінь Х, Y та покоління Z.

Андрій Анучин, директор агентства «Фарма Персонал», виступав із темою «Підбір персоналу у сфері медичних послуг. Особливості сегменту як виклики та шляхи їхнього подолання». За оцінками спікера, втрата медичного персоналу в 2014–2016 рр. в Україні становить від 7 до 15 тис. осіб. Суть доповіді полягала в роздумах над тим, що ж потрібно робити, щоб залучати «правильних» працівників та які фактори успіху в конкуренції за персонал є сьогодні і в перспективі.

Із доповіддю «Побудова комплексних програм розвитку персоналу приватного медичного центру» виступав Олександр Шкіль, директор Тренінг-центру «МАЛЕС». Виступ Олександра був присвячений стратегії розвитку персоналу та необхідності дивитися на навчання як на інвестицію, а не витрати.

Володимир Богомаз, доцент кафедри внутрішньої медицини № 3 НМУ ім. А. А. Богомольця говорив про одну з найскладніших складових у сфері управління персоналом – «Управління знаннями». Йшлося про засади побудови системи збереження та передачі знань всередині медичного закладу та про відмінності побудови такої системи для мережевих та госпітальних закладів.

Приклад створення та використання відео-записів у процесі розвитку лікарів від багатопрофільної лікарні «Вітацентр» був основою доповіді Олени Клімченко, директора з персоналу Групи компаній «МедФармХолдінг», HR-менеджера «Вітацентр». Це був виключно практичний досвід, починаючи від причин, що спонукали до пошуку нових підходів до процесу розвитку персоналу, до реалізації та результатів використання впроваджених інструментів.

Олександр Дудін, керівник Патоморфологічної лабораторії CSD Health Care, виступав з доповіддю «Практичні аспекти управління персоналом лабораторії». Чим відрізняється підбір та адаптація персоналу для медичної лабораторії, що можна зробити, щоб спростити процес навчання для нового співробітника, як додаткова увага до особистих потреб працівників може відобразитися на результативності роботи всієї організації – саме таким досвідом поділився спікер з учасниками заходу.

Про те як побудувати систему підбору, адаптації та найбільш ефективної внутрішньої комунікації персоналу медичного закладу, що потрібно і чого не бажано робити для того, щоб знизити плинність кадрів, йшлося у доповіді Вікторії Левічек, HR-менеджера «Клініка Медіком».

Ірина Бобрусь, HR-директор медичного центру «Мамин Дом», виступала з доповіддю на тему «Управління персоналом медичного закладу: ціннісний підхід». Спікер говорила про те, чому стратегія роботи з персоналом організації, побудована на ціннісному підході, може стати конкурентною перевагою, та поділилася досвідом впровадження саме такого підходу у своїй компанії.

Підсумки конференції підбивала Ірина Грабська, керуючий партнер компанії «Грабська та партнери», із темою «Показники ефективності управління персоналом та оцінка кадрового потенціалу». Пані Ірина наводила приклади того, як саме можна виміряти ефективність працівників, які «метрики» для цього слід використовувати та на що варто звертати увагу менеджерам по персоналу для оцінювання  роботи працівників.

Під час дискусії учасники конференції спілкувалися на тему «KPI для лікарів: за і проти». Зійшлися на думці, що KPI звичайно ж потрібні і для лікарів також. Але як їх прописувати, вираховувати та оцінювати – кожен заклад має вирішувати самостійно, виходячи із цілей, стратегії розвитку та інших індивідуальних задач.

Ми щиро дякуємо всім учасникам конференції, нашим спікерам та партнерам! Сподіваємося, у нас вийшло організувати захід корисний та на часі!

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH